Якщо ви вирішили надавати турпослуги в своїй місцевості, то для успішного ведення бізнесу, вам необхідно поінформувати потенційних клієнтів. Якщо про вас ніхто не знатиме, то ніхто і не приїде.
Зелений туризм – це дуже перспективний напрямок в розвитку села і тих регіонів загалом, які потерпають від безробіття та мають певні ресурси, що здатні привабити туристів. Але в сучасному світі без реклами не обійтися і ви мусите потратити певні зусилля та гроші, щоб донести ваші послуги до споживача.
З точки зору туриста, усі регіони України можна поділити на такі, що мають гарну репутацію (наприклад Крим, Карпати) та такі, що взагалі не викликають стійких асоціацій з відпочинком і подорожами (наприклад Донбас, Слобожанщина). Агросадиби в обох вищеописаних типах однаково гостро потребують реклами.
Якщо ваш регіон є туристичною Меккою і до нього щорічно приїжджають тисячі людей, то ви, звичайно, можете сказати, що «хорошому товару реклама не потрібна», але ж ви не вра
...
Читати далі »