Якщо ви вирішили надавати турпослуги в своїй місцевості, то для успішного ведення бізнесу, вам необхідно поінформувати потенційних клієнтів. Якщо про вас ніхто не знатиме, то ніхто і не приїде.
Зелений туризм – це дуже перспективний напрямок в розвитку села і тих регіонів загалом, які потерпають від безробіття та мають певні ресурси, що здатні привабити туристів. Але в сучасному світі без реклами не обійтися і ви мусите потратити певні зусилля та гроші, щоб донести ваші послуги до споживача.
З точки зору туриста, усі регіони України можна поділити на такі, що мають гарну репутацію (наприклад Крим, Карпати) та такі, що взагалі не викликають стійких асоціацій з відпочинком і подорожами (наприклад Донбас, Слобожанщина). Агросадиби в обох вищеописаних типах однаково гостро потребують реклами.
Якщо ваш регіон є туристичною Меккою і до нього щорічно приїжджають тисячі людей, то ви, звичайно, можете сказати, що «хорошому товару реклама не потрібна», але ж ви не враховуєте конкуренцію, яка виникає в цих туристичних зонах. Тому вам треба рекламувати не так саму місцевість, як вашу садибу. Про те, що в Криму добре, то знають усі, вам же треба донести до споживача, що у вас найкраще. Ось, наглядний приклад про Крим.
Якщо для пересічного громадянина назва вашого села/міста не говорить практично нічого, то вам необхідно максимально привернути увагу до унікальності того місця, куди ви хочете заманити туриста.
Які ж конкретно методи дієві для привернення уваги потенційних клієнтів?
Звичайно, є газети, телебачення та білборди. Це дієві засоби впливу, але дуже дорогі. Інтернет є набагато доступнішим і не менш дієвим ЗМІ.
Ядро нашої цільової аудиторії – це молоді люди віком від 18 до 35 років. Саме вони є найбільш активними в туристичному плані. На щастя, основна маса користувачів інтернету теж припадає на цю вікову категорію. Тому реклама в мережі – це першочерговий засіб залучення клієнтів.
Як розрекламувати свій бізнес в мережі?
Найкраще, якщо ви комплексно підійдете до цього питання. Тобто будете мати не тільки сайт, а й блог, групи в соціальних мережах та розмістите дані про свою садибу на різних туристичних порталах. Звичайно можна зайнятися чимось одним, але хіба бувають зайві нові клієнти?
Розберемо кожен пункт по порядку.
Створення сайту-візитки готелю, садиби
Ви можете створити сайт самі, а можете довірити цю роботу професіоналам. Ми рекомендуємо останній варіант. Оскільки, успішність вашого проекту в інтернеті буде прямо пропорційною вашому заробітку на тур послугах, то краще довіритися тим, в кого вже є досвід та успішні проекти в портфоліо.
Безкоштвоні вараіанти
Якщо ж ви хочете зробити сайт безкоштовно, то до ваших послуг такий сервіси, як ucoz.ru. Недоліком ucoz є стороння реклама, яка висвічується на вашому сайті, «недовіра» до ресурсу з боку соціальних мереж та часткове ігнорування пошуковиками. Правда ви нічого не платите за хостинг і домен. При бажанні ви можете купити домен в зоні com, com.ua… а за хостинг заплатити і тоді реклама пропаде.
Соціальні мережі в розкрутці вашого турбізнесу
Ми рекомендуємо вам створити сторінки Вконтакті та Фейсбуці, відкрити канал на Ютубі.
Фото і відео зйомка садиб
Для вдалої презентації туристичного комплексу необхідні гарні фото і відео матеріали. Якщо ви добре володієте мистецтвом фотографії та відео зйомки, то зможете самі створити цей контент та представити його в інтернеті. Хоча краще, залучити професіоналів.